theme designer :

x-themes.blogfa.com



‏(‏‏(بعد از تو دیگه مرد نیستم اگه بخندم‏)‏‏)‏

 


اومدي شبيه بارون دله من خسته خاكه  

واسه اون نم نمه چشمات ، نميدوني چه هلاكه

 

نمي دوني ، نميدوني واسه من چقدر عزيزي 

شايدم مي دوني اما منو باز به هم ميريزي

 

نمي دونم چي رازيه كه تو چشمات خونه كرده   

 

هر چي هست اونقدر قشنگه كه منو ديوونه كرده

 

 

 

گریه شاید زبان ضعف باشد

شاید کودکانه شاید بی غرور...

اما هر وقت گونه هایم خیس می شود

می فهمم نه ضعیفم نه کودکم بلکه پر از احساسم…

 

 

 

سراب رد پای تو کجای جاده پیدا شد
کجا دستاتو گم کردم که پایان من اینجا شد

کجای قصه خوابیدی که من تو گریه بیدارم
که هر شب حرم دستاتو به آغوشم بدهکارم

تو با دلتنگیای من تو با این جاده همدستی
تظاهر کن ازم دوری تظاهر می کنم هستی

 

تو آهنگ سکوت تو به دنبال یه تسکینم
صدایی تو جهانم نیست فقط تصویر می بینم

یه حسی از تو در من هست که می دونم تو رو دارم
واسه برگشتنت هر شب درارو باز میذارم

تو با دلتنگیای من تو با این جاده همدستی
تظاهر کن ازم دوری تظاهر می کنم هستی

 



نظرات شما عزیزان:

شیواااااااااااا
ساعت20:09---25 مهر 1391
سلام مهران بلاگت عالیه....راسی میشه لینکم کنی؟
خوشال میشم بهم بسری
قربونت داش گلم


sogand
ساعت16:49---15 مرداد 1391
salam dadasham.delam barat tang shode bod.migam chera ahange webet intorye?

شعله
ساعت12:26---3 مرداد 1391
یک هدیه با ارزش و بدون خرج که هرگز فراموش نمی شود مهربانی و محبت است!سلام مهربون.خوبی؟کم پیدایی؟مواظب خودت باش

مهدی
ساعت11:47---3 مرداد 1391
كاش ميشد اشك را تهديد كرد/مدت لبخند را تمديد كرد/كاش ميشد در ميان لحظه ها،لحظه ي ديدار را نزديك كرد

negin
ساعت13:23---2 مرداد 1391
slm
webet gashange
pisham biyabye


rasol
ساعت21:42---28 تير 1391
salam mehran dash web o neveshtehaye toam gashang bod

nafas
ساعت19:12---28 تير 1391
سلام دوست عزیز خسته نباشی
وبتون خیلی قشنگ موفق باشین
ممنون که به منم سر زدین لطف کردین
بازم بیاین
بایییییییییییییییییی


ramin
ساعت0:06---27 تير 1391
حرف را بايد زد

درد را بايد گفت

سخن از مهر من و جور تو نيست







سخن از تو







و متلاشي شدن دوستي است



و عبث بودن پندار سرورآور مهر


آزی
ساعت18:08---26 تير 1391
بچه بوديم دل درد ها را به هزار ناله مي گفتيم همه مي فهميدند

بزرگ شده ايم درد دل را به صد زبان به كسي مي گوييم ...
هيچ كس نمي فهمه
---------------------------
آپت خوشگله


نوشا
ساعت16:21---26 تير 1391
سلام
خیلی آپت قشنگ بود
ببخش دیر اومدم تازه از مسافرت برگشتم
همیشه سالم و شاد باشی داداشی
از نظر پر مهرت هم ممنون


Asal
ساعت10:30---24 تير 1391
salam asiiiisam
aliiiii bud matnat
mer30 khabaram kardi


دختران دریا
ساعت22:47---23 تير 1391
عصري است غروب آسمان دلگير است

افسوس براي دل سپردن دير است

هر بار بهانه اي گرفتيم و گذشت ،

عيب از من و توست ، عشق بي تقصير است

سلاممم... خوشحالم که برگشتین و بهم سر زدین. مطلب عالی بود، ترانه رو خیلی دوست داشتم ... لحظه هاتون پر از احساس و سرشار از شادی...



ramin
ساعت21:28---23 تير 1391
دِلــَم یک اتِّفاق می خـواهـَد !
یکـــ تـلفن نا آشنا
با بـی مـِـ ـیلی تـمام جواب دَهَم

و

صـِـــــــــــدای تــو


mersi az negahe zibat


ramin
ساعت21:27---23 تير 1391
دِلــَم یک اتِّفاق می خـواهـَد !

یکـــ تـلفن نا آشنا

با بـی مـِـ ـیلی تـمام جواب دَهَم



و



صـِـــــــــــدای تــو





mersi az negahe zibat


ramin
ساعت21:26---23 تير 1391
دِلــَم یک اتِّفاق می خـواهـَد !
یکـــ تـلفن نا آشنا
با بـی مـِـ ـیلی تـمام جواب دَهَم

و

صـِـــــــــــدای تــو


mersi az negahe zibat


H_Darkness
ساعت14:06---23 تير 1391
سلام داداش. خوبی؟ چه عجب آپ کردی. مثل همیشه عالی. موفق باشی.

sogand
ساعت12:39---23 تير 1391
گریه شاید زبان ضعف باشد


شاید کودکانه شاید بی غرور...


اما هر وقت گونه هایم خیس می شود

می فهمم نه ضعیفم نه کودکم بلکه پر از احساسم…

این متنه خیلی خوشمل بود.ازش خوشم اومد.
نگفتم که نمیخونی خواستم تهدید کنم زودتر بیای نظر بذاری


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
23 / 4 / 1391برچسب:, 11 AM |- mehran -|


ϰ-†нêmê§