من....
theme designer :

x-themes.blogfa.com



‏(‏‏(بعد از تو دیگه مرد نیستم اگه بخندم‏)‏‏)‏

 

من خدایی دارم، که در این نزدیکی است

نه در ان بالاها

مهربان، خوب، قشنگ

چهره اش نورانیست

گاهگاهی سخنی می گوید، با دل کوچک من، ساده تر از سخن ساده من

او مرا می فهمد

او مرا می خواند، او مرا می خواهد

 

 

 

 باید دانست

 " جاده های زندگی را خدا هموار می کند

 کار ما فقط برداشتن سنگ ریزه هاست ... "

پس اینقدر آه و ناله چرا ؟!

 

 

 

 

خدایا هر روز کمی اندوه برام بفرست زیرا در اندوه است که تو یاد میشوی و در

خوشی از یاد میروی!

 

 

  نظر یادتون نره

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

elahe
ساعت16:38---7 تير 1391
وبلاگ قشنگي داري.مرسي.

ramin
ساعت17:01---3 تير 1391

عمیق تر می بینم

بودنهایت را ...

دلم تنگ است بیا


ramin
ساعت16:01---2 تير 1391
روی آن شیشه ی تب دار تو را ها کردم ، اسم زیبای تو را با نفسم جا کردم ، شیشه بدجور دلش ابری و بارانی شد ، شیشه را یک شبه تبدیل به دریا کردم ، با سر انگشت کشیدم به دلش عکس زیبای تو را ، عکس زیبای تو را سیر تماشا کردم .

Asal
ساعت10:20---30 خرداد 1391
--$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$

_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(●)´¯)$

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$

$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$

_$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(●)´¯)$$$

___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$

______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$

________$$$(¯`(●)´¯)$$

___________$(_.^._)$

____________$$$$$$
اپـــــــــــــــــــــم
منتظر حضور گـــــــــــرمت


سارا
ساعت16:17---29 خرداد 1391
___________________________________$$
_________________________________$$$
_______________________________$$$$
____________________________$$$$$$
__________________________$$$$$$$
________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
______________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
____________________$$$$$$$$$$$$$$$
___________________$$$$$$$$$$$$$
_________________$$$$$$$$$$$$
________________$$$$$$$$$$
_______________$$$$$$$$$
______________$$$$$$$$
_____________$$$$$$$$
____________$$$$$$$
___________$$$$$$$
___________$$$$$$
__________$$$$$$
__________$$$$$
_________$$$$$
_________$$$$
________$$$$
________$$$$
________$$$
________$$$
_________$$
___$$$$$$$$$$$$$$$
_____$$$$$$$$$$$$
______$$$$$$$$$
_____$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$$
_________$$$$
__________$$$
وبت خیلی قشنگه اگه با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن منتظرتم


محمد
ساعت6:53---29 خرداد 1391
سلام
ببخشید وقت نداشتم
مهمونی بودم راستی
از قیافت معلومه افسرده حالی..
چی شده؟؟؟؟


ramin
ساعت23:51---28 خرداد 1391
sakam man hamishe miyam be vebet azizam
moafagh bashi
mersi az inke be yadam bodi


ramin
ساعت23:03---24 خرداد 1391
ایمان آوردم به اینکه

مثل آواز دهل شده ام برایت...

از دور شنیدنم را خوش داری!!

می روم

تا دورترین نقطه دنیا

شاید تو صدای دلخواهت را بشنوی!



sadegh_yar
ساعت16:16---21 خرداد 1391
salam dost azizam man shomaro لینک کردم لطفا شما هم لینک کنین

شعله
ساعت10:54---21 خرداد 1391
خیلی زیبا بود.

حسین
ساعت20:15---20 خرداد 1391
سلام به پیشگاه حضرت دوست که همه علم خلقت از اوست ، و ما مسافری که در چند روزی مهمان اوئیم و چه خوب رسم میهمانی را به جا آوریم و عاشقش شویم ، چون زیباترین عشق به اوست

Asal
ساعت12:42---20 خرداد 1391
سلام
بـــــــــــــدو بیا
یه اپ متفاوت دارم...بدو بیا از کیک تولدم بخورتا تموم نشده
منتظرتم


ღعـ♥ـاشقღ
ساعت0:00---20 خرداد 1391
سلام دوست عزیز

وبت خیلی عالیه

منو با نام ღعــاشقتـــ♥ ـــمــی مانمღ لینک کن منم شمارو با هر اسمی ک بخوای لینک میکنم مرسی


dokhtaradedarya
ساعت11:55---19 خرداد 1391
سلام. مطالبت خیلی آرام بخش بود . مرسی

RAMIN
ساعت0:52---19 خرداد 1391
salam sharmande taze az sare kar omadam. mersi azizam ghashang bod

faydiim
ساعت22:58---18 خرداد 1391
سلام
عـــــــــــــــــــــــــــ ـــــــالـــی بـــــــــــــــــــــــــود
موفق باشی


yekta
ساعت20:29---18 خرداد 1391
خیلییییییی زیبا بد

mahtab-a
ساعت19:03---18 خرداد 1391
سلام خيلي خوب بود و تاثير گذار

ممنون

باي
mer30


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
18 / 3 / 1391برچسب:, 6 PM |- mehran -|


ϰ-†нêmê§