عشق...
theme designer :

x-themes.blogfa.com



‏(‏‏(بعد از تو دیگه مرد نیستم اگه بخندم‏)‏‏)‏

سلام

اول یه سوء تفاهم هست که بذارین برطرفش کنم.

اونم اینکه من نفهمیدم بلگفا با کدوم یکی از این سیستم های وبلاگ دهی مشکل نداره؟؟؟؟

من رزبلاگ درست کردم ولی به تازگی فهمیدم بلگفا با رزبلاگم مشکل داره.پس بیخیاله آدرسی میشیم که تو رزبلاگ داشتم

و اما مطلب جدیدم

--------------------------------------------------------------------------

خــدايا ؟

کــمــي بــيـا جــلــوتــــر . .

مــي خــواهـــمـــ در گوشــت چــيــزي بــگــويم . . . !

ايـن يـک اعــتـرافــــــ اســت . . .

مــن بــي او دوامــ نــمي آورمــ . . .

حــتــي تــا صــبح فـــردا . . . !.!

 

 

باران برای کسی تکرار نمیشود

هر وقت ببارد دوست داشتنیست

و تو...

بارانی....

 

 

 

می خوام یه پاک کن دستم بگیرم و همه ی روزای گذشته و خاطرات تلخشو پاک کنم

هم از ذهنم هم از زندگیم... گرچه دنیا کارش برای به خاک افتادن آدماش هیچ وقت

تموم نمیشه...اما من می خوام بایستم... جلوی همه ی ناملایمت هاش... جلوی همه ی

بد بیاری هاش... همه ی اتفاقای تلخش ...دنیا گرچه میزبان خوبی برام نبوده و نیس ولی

همه ی تلاشم رو واسه پابرجا بودنم می کنم... بشنو دنیا ... من خم میشم ولی نمیشکنم..

 

 



نظرات شما عزیزان:

تنهای شیطون
ساعت13:25---20 بهمن 1391
سیلوووووووووووووووم جیگر
دمت گرم در حد اتشفشان
پیش تنهای شیطون بیا جیگملم پشیمون نمیشی


leyli.net7
ساعت10:12---20 بهمن 1391
silam mehran toO iran be andaze kafi ghamo ghose darim dash matalebe ba maze o khandedar bezar awarin

habisa
ساعت19:07---7 بهمن 1391
وب خیلی زیبایی داری . موفق باشی

محسن
ساعت8:10---7 بهمن 1391
سلام ممنون كه وبم سر زدي
وب قشنگي داري ممنون از مطالبت
ممنون بله لينك كنيد


sady
ساعت23:26---6 بهمن 1391
سلام
به وبلاگ من سرزدی ممنون! لذت بردم از وبلاگت. برای تبادل لینک هم پایه هستم!
ممنون- موفق باشی


samane
ساعت22:05---6 بهمن 1391
ba tabadole linkam moafegham

زهرا
ساعت21:27---3 بهمن 1391
سلام
ممنون که اومدی وبلاگم
وبلاگ توام قشنگه. البته این پست از همه بهتر
اون عکس اولی هم تو همین پست خیلـــــــــــی خوشمله

اهنگی که انتخاب کردی دوست دارم. اسمش چیه؟!


موافق تبادل هستم! لینکت میکنم


bagher
ساعت20:59---3 بهمن 1391
سلام بلگفا با چی مشکل نداره ادرس لوکس بلاگ هم نمیشه زد

♥...گل پسر...♥
ساعت23:53---1 بهمن 1391


اسماعیل (ساحل)
ساعت20:22---1 بهمن 1391
سلام.
وقتي تنهائی

دنبال يک دوست مي گرديم

وقتي پيدايش کرديم

دنبال عيب هايش مي گرديم

وقتي از دستش داديم

دنبال خاطره هايش مي گرديم

و باز هم تنهائيم

با تشکر از شما


کلبـــــــــه تنهــــــــــــــایی!!!
ساعت19:04---1 بهمن 1391
روزگاری شد وکسی مرد ره عشق ندید/حالیاچشم جهانی نگران من و توست. . . .

عابري تنها
ساعت14:50---1 بهمن 1391
وب فوق العاده زيبايي دارين مرسي كه سر زده بودين عالي بود

mahsa
ساعت6:57---30 دی 1391
گاهی باران همه ی دغدغه اش باغچه نیست…گاهی از غصه تنها شدنش میبارد

یک تکـه آسمــان کلنگـی خریـدارم !!! روی ایـن خـاک بـوی زندگــی نمی آیــد...
aly bud mesle hamishe


دختران دریـــا
ساعت21:59---29 دی 1391
ســـلام رفیق با معرفت و قدیمی
مرسی از حضور همیشه گرمت توی وبمون و ممنون که به یادمون هستی ...
درگیر امتحاناییم مثل خیلی ها ...
اگر خدا بخواد دارن تموم میشن
به زودی مثل قبل بر می گردیم و امیدوارم شما هم همچنان ثابت قدم ادامه بدی بودن و آپ کردن ...
لذت بردیم از آپ های جدیدت ...
مرسی و خسته نباشی
منتظر حضور گرم همیشگیت هستیم
در پنـــاه حق باشی دوست عزیز


BaRaN
ساعت17:51---29 دی 1391
salam veblaget alie ! omidvaram hami6e movafagh ba6i
rasti linket kardam age khasti linkam kon!
felaaan


رامین
ساعت23:52---28 دی 1391
زندگی هنگامه فریاد هاست ، سرگذشت و درگذشت یادهاست ، عاشقی فریاد تنها بودن است ، رنج ما تاوان انسان بودن است ...

ریحان
ساعت16:22---28 دی 1391
سلام خوب بودچرا انقدر غمگین مینویسی ادم دلش میگیره راستی لینکت کردم

حمیدرضا
ساعت15:27---28 دی 1391
سلام ممنون که بهم سرزدید

sia
ساعت0:44---28 دی 1391
مترسک گفت ای گندم توگواه باش که مرا برای ترساندن آفریدن ولی من عاشق پرنده ای بودم که از ترس من از گرسنگی مرد

nadiya
ساعت21:41---27 دی 1391
salam mehran jan webloge kheyli zibaii dari va makhsosam mozoatesh bah bah ama jaye pishraft ziyad dare mer30 ke be webam sar zadi man linket kardam shoma ham age dost dashti mano link kon khoshhal misham


sogand
ساعت21:37---27 دی 1391
سلام داداشم.کی گفته من آپ نکردم؟منم که دیشب آپ گذاشتم.بازم مثه همیشه جمله هات خیلی قشنگن ولی غمگین.
بیا بهم سر بزن تا نگی دیگه تنبلم


منیژه
ساعت20:20---27 دی 1391
وای خدای من چه کارای جالبی .....

دستتون درد نکنه....


maryam
ساعت19:37---27 دی 1391
سلام، عالی بود مهران جان.
آره چرا که نه!


دختر کویر
ساعت16:10---27 دی 1391
هنگامی که دل کسی را میشکنی... صدای شکستنش را به خاطر بسپار... تا هنگامی که دلت را شکستند... رو به آسمان فریاد نزنی... خدایا !! به کدامین گناه...!!!

دختر آدم
ساعت14:58---27 دی 1391
امیدوارم که موفق باشی ما که هرچی دست و پا میزنیم بیشتر فرو میریم
گاهی فکر میکنم زندگی مثل باتلاق می مونه... ظاهرش فریبنده است با اون گلهای نیلوفر و سکوتش و آرامشش ... فریبنده است... و بعد که نزدیک میشی یواش یواش فرو میری
آره زندگی چیز مزخرفیه.. پوک و پر از دروغ های رنگارنگ...


مریم
ساعت12:02---27 دی 1391
آپت عالی بود
مخصوصا متن اولت
واقعا بیستی داداش مهرانم


زهرا
ساعت11:13---27 دی 1391
جانم هوا خواهات

mahsa
ساعت9:47---27 دی 1391
slm link shodi

ندا
ساعت9:03---27 دی 1391
سلام داداش مهران.باافتخار لینک شدی.ممنون شمام لینکم کردی.

H_Darkness
ساعت0:02---27 دی 1391
کاش کودک بودم که به هربهانه ای به آغوشی پناه می بردم و آسوده اشک می ریختم !
بزرگ که باشی باید بغضهای زیادی را بیصدا دفن کنی …


رامین
ساعت23:44---26 دی 1391
باران برای کسی تکرار نمیشود
هر وقت ببارد دوست داشتنیست
و تو...
بارانی....


سلام مرسی عزیزم زیبا بودند


♥...گل پسر...♥
ساعت23:39---26 دی 1391
رو چشمم
لینک شدی


امیرحسین
ساعت23:31---26 دی 1391
با افتخار لینک شدی . راستی رای دادی؟

امیرحسین
ساعت23:29---26 دی 1391
ببخشید ولی من لینکمو ندیدم .

امیرحسین
ساعت23:22---26 دی 1391
سلام ، وبت واقعا زیباست . امیدوارم روز به روز موفق بشی. ، اگه به وبم اومدی میتونی عضو بشی و برام مطلب ارسال کنی تا با اسم خودت در قسمت موضوعات بذارم ، میتونی اسمتو آخر مطلب ارسالیت بذاری و لینکش بدی به وب خودت اگه هم نتونستی لینک بدی من خودم لینکش میدم . راستی یادت نره اومدی توی وبم حتما رای بده هرچند که شاید ارزششو نداشته باشه ، رای دادی خبرم کن . اگه با تبادل لینک موافقی منو به اسم ღ♥ღ اشــــک پـــنـــهـــــان ღ♥ღلینک کن و بگو با چه اسمی لینکت کنم؟ فقط اگه خواستی بلینکی لطفا دقیقا همینطوری که نوشتم لینکم کن !
منتظر حضور گرم و صمیمیت هستم


shahab
ساعت23:21---26 دی 1391
salam.webet alibud.man linket kardam halanobate toe

♥...گل پسر...♥
ساعت23:09---26 دی 1391

چشم موافقم...هر وقت لینک کردی خبرم کن


م ی ن ا
ساعت22:59---26 دی 1391
سلام عزیز خوبی نیستی

mahsa
ساعت21:36---26 دی 1391
دلتنگی یعنی این که رو به روی دریا باشی و خاطره ی یه خیابون خفت کنه!!

mahsa
ساعت21:35---26 دی 1391
سلام
واییی پستت خیلی اوشل بود
یه حوری شدم وقتی خوندم مخصوصا الان که...


mahsa
ساعت21:32---26 دی 1391
شلام
واییی پستت خیلی اوشل بود ملشی
یه طوری شدم وقتی خوندم مخصوصا الان که....


sia
ساعت20:10---26 دی 1391
بنویسید به دیوار سکوت، عشق سرمایه هر انسانست،

بنشانید به لب حرف قشنگ، حرف بد وسوسه شیطانست،

و بدانید که فردا دیرست، و اگر غصه بیاید امروز تا همیشه دلتان درگیرست.

پس بسازید رهی را که کنون تا ابد سوی صداقت برود

و بکارید به هر خانه گلی که فقط بوی محبت بدهد!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
26 / 10 / 1391برچسب:, 6 PM |- mehran -|


ϰ-†нêmê§