یلدا....
theme designer :

x-themes.blogfa.com



‏(‏‏(بعد از تو دیگه مرد نیستم اگه بخندم‏)‏‏)‏

سلام

شب یلداتون مبارک رفقاااا

حال نوشتن ندارم ولی مینویسم

 

 

چشمهایت سیراب سراب 

و نگاهم، 

تاول زده از تابش تشنگی 

برویم دعای باران بخوانیم ‍. 

تو با دل من 

من با دل تو 

باور کن با لبخند چترهایمان بر می گردیم 

 

جزر و مد های زیادی آمده اند و رفته اند

مـــــــوج در مـــــــوج

امـــــــــا نمی دانم چرا

هنوز هم بر تن خیس ســــاحل

نام تــــــــــو را می بینمـــــــ ...!

 

 

ساعت از نیمه شب گذشته است و من به این می اندیشم :

 

اگر کاری که ” عشق ” با من کرد با تو می کرد

چند روز دوام می آوردی ؟؟؟؟ 



نظرات شما عزیزان:

mahsa
ساعت21:39---23 دی 1391
شلام
وبت خیلی اوشلو نازههه
به منم شل بژن
لاشتی لینک شدی
بای


م ی ن ا
ساعت0:45---9 دی 1391
سلام گلم ممنون سر زدی خوبی عزیز

دختران دریـــا
ساعت23:43---8 دی 1391


پنجــره را باز کن و از این هوای

مطبوع بارانی لذت ببــر ...

خوشبختـــانه ؛

بــاران ارث پــدر هیچکس نیست ...

\"\" حســـین پنــاهی\"\"





ミ★ミ ミ★ミ کلبه تنهایی ミ★ミミ★ミ amirali
ساعت9:11---7 دی 1391
سلام وب خیلی باحالی ونازی داری ممنون میشم به منم سر بزنید منتظر حضور گرم شماهستم عزیززززززززززززممممممم
=خدا: بنده ی من نماز شب بخوان و آن یازده رکعت است.
بنده: خدایا ! خسته ام! نمی توانم.
خدا: بنده ی من، دو رکعت نماز شفع و یک رکعت نماز وتر بخوان.
بنده: خدایا ! خسته ام برایم مشکل است نیمه شب بیدار شوم…
خدا: بنده ی من قبل از خواب این سه رکعت را بخوان
بنده: خدایا سه رکعت زیاد است
خدا: بنده ی من فقط یک رکعت نماز وتر بخوان
بنده: خدایا ! امروز خیلی خسته ام! آیا راه دیگری ندارد؟
خدا: بنده ی من قبل از خواب وضو بگیر و رو به آسمان کن و بگو یا الله
بنده: خدایا!من در رختخواب هستم اگر بلند شوم خواب از سرم می پرد!
خدا: بنده ی من همانجا که دراز کشیده ای تیمم کن و بگو یا الله
بنده: خدایا هوا سرد است!نمی توانم دستانم را از زیر پتو در بیاورم
خدا: بنده ی من در دلت بگو یا الله ما نماز شب برایت حساب می کنیم
بنده اعتنایی نمی کند و می خوابد
خدا: ملائکه ی من! ببینید من آنقدر ساده گرفته ام اما او خوابیده است چیزی به اذان صبح نمانده
او را بیدار کنید دلم برایش تنگ شده است امشب با من حرف نزده
ملائکه: خداوندا! دوباره او را بیدار کردیم ،اما باز خوابید
خدا: ملائکه ی من در گوشش بگویید پروردگارت منتظر توست
ملائکه: پروردگارا! باز هم بیدار نمی شود!
خدا: اذان صبح را می گویند هنگام طلوع آفتاب است ای بنده ی من بیدار شو نماز صبحت قضا می شود خورشید از مشرق سر بر می آورد
ملائکه:خداوندا نمی خواهی با او قهر کنی؟
خدا: او جز من کسی را ندارد…شاید توبه کرد…
بنده ی من تو به هنگامی که به نماز می ایستی من آنچنان گوش فرا میدهم
که انگار همین یک بنده را دارم و تو چنان غافلی که گویا صد ها خدا داری
DD


ramin
ساعت2:18---6 دی 1391
کاش وقتی آسمان بارانیست چشم را با اشک باران تر کنیم ، کاش وقتی که تنها می شویم، لحظه ای را یاد یکدیگر کنیم


...


مهران جون تو در تقویم دلم میمانی


زینب
ساعت23:39---5 دی 1391
سلام داداشی من که میام بیمعرفت نشدم.ولی خوب کمتر میام آخه امتحانام شروع شده دیگه کمتر فرصت میکنم بیام.بازم ممنون داداش جونم

دختر کویر
ساعت18:37---5 دی 1391
به من مجوز چاپ نمیدهند,میگویند:

داستانی که نوشته ای قابل باور نیست!

من فقط خاطراتم را نوشته بودم!!


اجی محدثه
ساعت16:49---5 دی 1391
چرا اینقدر خودتو گسترده کردی!


این همه وب میخوای چیکار داداش من


دختران دریـــا
ساعت23:43---4 دی 1391
" دل " اتفــاقی ترین اشتباه دنیاست ؛
بسته می شود آن جـــا که نباید ...
کنده می شود از جـــایی که نباید ...



sogand
ساعت23:22---4 دی 1391
در میان من و تو فاصله هاست

گاه می اندیشم

می توانی تو به لبخندی این فاصله را برداری

تو توانایی بخشش داری

دستهای تو توانایی آن را دارد

که مرا زندگانی بخشد

چشمهای تو به من می بخشد شور عشق و مستی

و تو چون مصرع شعری زیبا

سطر برجسته ای از زندگی من هستی

دفتر عمر مرا با وجود تو

شکوهی دیگر

رونقی دیگر هست

می توانی تو به من زندگانی بخشی

یا بگیری از من آنچه را می بخشی

من به بی سامانی ، باد را می مانم

من به سرگردانی ، ابر را می مانم

من به آراسته گی خندیدم

منه ژولیده به آراسته گی خندیدم

سنگ طفلی اما

خواب نوشین کبوتر ها را در لانه می آشفت

قصه ی بی سر و سامانی من

باد با برگ درختان می گفت

باد با من می گفت :

" چه تهی دستی مرد ! "

ابر باور می کرد

من در آئینه رُخ خود دیدم

و به تو حق دادم

آه ... می بینم ، میبینم

تو به اندازه ی تنهایی من خوشبختی

من به اندازه زیبایی تو غمگینم

چه امید عبثی

من چه دارم که تو را در خور ؟!

هیچ !

من چه دارم که سزاوار تو ؟!

هیچ !

تو همه هستی من

هستی من

تو همه زندگی من هستی

تو چه داری ؟! .... همه چیز

تو چه کم داری ؟! ...هیچ !

بی تو در می یابم

چون چناران کهن

از درون تلخی واریزم را

کاهش جان من ، این شعر من است

آرزو می کردم که تو خواننده ی شعرم باشی

راستی .... شعر مرا می خوانی ؟!

باورم نیست که خواننده ی شعرم باشی

نه .... دریغا ، هرگز

کاشکی شعر مرا می خواندی !!!





1
ساعت12:08---4 دی 1391
Webet alie
Montazere hozore garmetam


مریم
ساعت22:12---3 دی 1391
اول سلام گلم....
دوم برای من تبادل لینک فرقی نداره
سوم منو با عنوانم لینک کن
چهارم منم لینکت میکنم
پنجم های بای رو که تبلیغ نمیکنی!!


آرزو
ساعت21:13---3 دی 1391
سلام مرسی عزیزم که سر زدی من لینکت کردم دوست داشتی لینکم کن راستی وب خیلی قشنگی داری

شیـ♥احسان♥ـطون
ساعت16:56---3 دی 1391
سلام سلام....خوبی؟؟؟

ممنون که اومدی

وبتم خوشگله و غمگین

بیسسسسسسسسسسسسسسسسست


ریحان
ساعت22:34---2 دی 1391
سلین اپم

زینب
ساعت23:10---1 دی 1391
سلام داداش جونم شرمنده ب خاطر تاخیرم.آغاز زمستون مبارک.
خوب ولی تو بهتر از اینا می تونستی بنویسی.ممنون که همچنان همراهیم می کنی.در ضمن من بی معرفت نیستم.


دختر کویر
ساعت23:50---30 آذر 1391
منتظر کسی باش که اگه حتی در ساده ترین لباس بودی،حاضر باشه تو رو به همه دنیا نشون بده و بگه این دنیای منه.
یلدات مبارک...
عشق؟؟؟؟؟!!!عشق چیه؟؟!!اینا همش حرفه...امروزه چیزی به اسم عشق وجود نداره...الکی خودتو به خاطر جیزی که وجود نداره بی ارزش نکن...
امروزه عشق یعنی هوس..یعنی سرگرمی...یعنی زنگ تفریح


azi
ساعت23:13---30 آذر 1391
آآآآآآآه
هنوز آپ نکردی چقد کامنت اومده )
یکی ازین لطفا به منم بنمویه

یلدات مبارک
واسه ما هم بدعایین


ramin
ساعت21:27---30 آذر 1391
ارزوهات مبارک

شب یلدات مبارک





دختر آدم
ساعت21:22---30 آذر 1391
پاییز ثانیه ثانیه می گذرد، یادت نرود این جا کسی هست که به اندازه

تمام برگ های رقصان پاییز برایت آرزوهای خوب دارد.

عمرتان یلدایی، دلتان دریایی، روزگارتان بهاری

یلدای خوشی را برایتان آرزو می کنم . . .



sia
ساعت18:38---30 آذر 1391
ی خواهش: دیگه با این فونت ننویس
ی نصیحت : خودتو ارزون نفروش
ی تبریک : یلدات مبارک

اینای رو که گفتم از دای گوش کن نه از سیا


ریحان
ساعت16:22---30 آذر 1391
سلام یلدای شما هم مبارک خوب بود اهنگ وبت این یکی قشنگتره

پريسا
ساعت14:32---30 آذر 1391
سلام. خوبيد؟

يلدا ي شما هم مبارك باشه....

خيلي زيبا نوشتيد ممنون كه خبرم كرديد...

جزر و مد های زیادی آمده اند و رفته اند

مـــــــوج در مـــــــوج

امـــــــــا نمی دانم چرا

هنوز هم بر تن خیس ســــاحل

نام تــــــــــو را می بینمـــــــ ...!

پاسخ:ممنون


ساعت13:05---30 آذر 1391
شب یلداتون مبارک...پاسخ:ممنون

mahsa
ساعت10:57---30 آذر 1391
برآنچه گذشت



آنچه شکست



آنچه نشد



آنچه ریخت



حسرت نخور



زندگی اگر آسان بود با گریه آغاز نمیشد . . .


بردیا
ساعت8:54---30 آذر 1391
باور به نور و روشنایی *است ،
که شام تیره ،از دل شب یلدا
جشن مهر و روشنایی به ما هدیه میدهد
*یلدایتان مبارک*........
قشنگ بود


زهره
ساعت8:45---30 آذر 1391
هیچ گاه "



به خاطر " هیچ کس "



دست از " ارزشهایت " نکش؛



چون ... زمانی که آن فرد از تو دست بکشد؛



تو می مانی و یک " منِ " بی ارزش ...!




کلبـــــــــه تنهــــــــــــــایی!!!
ساعت0:10---30 آذر 1391
به آخـــــــــــــر پایئز رسیدیم... همه دم میزنند از شمردن جوجه ها!!!!

اما تو ...

* بشمار تعداد دلهایی که به دست آوردی...

* بشمار تعداد لبخندهایی که به لب دوستات نشاندی...

*بشمار تعداد اشکهایی که از سر شوق و غم ریختی...



فـــــــــــــــــــــصل زردی بود...

تو چقدر سبز بودی؟؟!!


دختران دریـــا
ساعت0:09---30 آذر 1391

کدوم خواستن، کدوم جون، کدوم عشق
شاید خیلی از این حرفا دروغه

تا وقتی با همیم از عشق میگیم
نباشیم قولمون حتی دروغه

از این عشقایی که زنجیر میشه
هوس هایی که دامن گیر میشه

میترسم چون دلم بی اعتماده
به احساسی که بی تأثیر میشه

نه اینکه عاشقی حال خوشی نیست
نه اینکه زندگی بی عشق میشه

فقط کاش بین این حس های مبهم
بفهمم آخرش چی عشق میشه



دختران دریـــا
ساعت0:07---30 آذر 1391
ســـلام رفیـــق ...
شب پاییزیت بخیر،
فکر کنم اولین نفـــرم که نظر میدم ...
یلـــــدای شما هم پیشاپیش مبــارک و لحظه های پیش و پس از یلداتون هم زیبا و سرشار از لبخنـــد ...
واقعــا هر سه مطلب قشنگ بودن، اما اولی دعای بارون رو خیلی دوست داشتم،
مرسی که خبرم کردی ...
شاد باشی و همواره البته پرانرژی تر وب زیبات رو آپ کنی دوست عزیـــز ...
شبت آروم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->


ϰ-†нêmê§