آسمان....
theme designer :

x-themes.blogfa.com



‏(‏‏(بعد از تو دیگه مرد نیستم اگه بخندم‏)‏‏)‏

 

آسمـان هـم کـه بـاشی
بـغلت خـواهــم کـرد …
فـکر گـستـردگـی واژه نبـاش
هـمه در گـوشه ی تـنـهایـی مـن جـا دارنـد …
پـُر از عـاشـقـانـه ای تـو
دیـگر از خـدا چـه بـخواهــم ؟؟؟…

 

 

ایستاده ام
در اتوبوس
چشم در چشم های نا گفتنی اش.

یک نفر گفت:
«آقا
جای خالی
بفرمایید»

چه غمگنانه است
وقتی در باران
به تو چتر تعارف می کنند.

 

خدایا

می توانم چند لحظه با تو خلوت کنم؟؟؟

قول می دهم بیشتر از چند لحظه وقتت را نگیرم گوشت را جلو بیاور....

بیا نزدیک تر...

من خسته ام...

میشنوی؟؟؟

خدایا....

دلم می خواهد شرطی بین خودمان بگذاریم!!

شرطمان این باشد که من دعا کنم ...
...

و تو از بین آنها انتخاب کنی!!!

هر کدامشان را که به دردم می خورد مستجاب کنی و هر کدامشان را که فکرمیکنی به صلاحم نیست ،

کنارش بگذاری...

 

  

 



نظرات شما عزیزان:

م ی ن ا
ساعت23:01---2 دی 1391
سلام عزیز کجایی نیستنی ! اهنگ وبت قشنگه

م ی ن ا
ساعت23:14---19 آذر 1391
http://astdandelion.mihanblog.com/
سلام این وب جدیدمه سر بزنی خوشحال میشم


H_Darkness
ساعت11:34---14 آذر 1391
سلام داداشم
.
.
.
خیلــــی وقــــتا بهــم میگن :چرا میخنــــدی بگو ما هــــم بخنـــدیم…
اما هرگــــز نگفتــن:چرا غصــــه میخوری بگـــو ماهــم بخــوریم…
.
.
.
آپم...


ramin
ساعت0:40---12 آذر 1391
زیبا بود



بیا پارت اخرو بخون

مرسی


نگار
ساعت22:34---11 آذر 1391
سلام،وبت خيلي قشنگه کاشکي خودتم همين قدر احساسي بودي،دوستم.

دختر کویر
ساعت22:54---9 آذر 1391
ودی کـه از دَهـانـَـم بـیــرون میــایـَـد ، دود ِ سیــگار نیــسـتـــ ! قَـلـبـَـــم ســوخــتــه ! دود مـیـکــــنـَـد !!

پریسا
ساعت13:07---9 آذر 1391
سلام خوبین؟ دوباره آپم پیشم بیادوست من

sogand
ساعت22:30---8 آذر 1391
salam dadasham.jomlehat ali bodan.dos daram ina ro ke baraye khoda neveshti ro benevisa bezanam be divare otagham

دختران دریـــا
ساعت20:38---8 آذر 1391
بعضی وقت ها دوست دارم وقتی بغضم میگیره خدا بیاد پایین اشکامو پاک کنه !

دستمو بگیره بگه : آدما اذیتت می کنن .؟!

بیا بریم پیش خودم . . .


دختران دریـــا
ساعت20:35---8 آذر 1391
آشنــــا هایم ;

غریبـــه هایی هستند ،

که تنهــــا اسمشان را میدانم …



دختران دریـــا
ساعت20:34---8 آذر 1391
ســـلام، امیدوارم خوب باشی
خواهش می کنم بازم میگم وظیفه است که سر بزنیـــم ...
ما هم ممنونیـــم که هر بار میـــای به ما هم سر میزنی
آپ فوق العاده و خیلـــی قشنگی بود
خسته نباشی



حسین
ساعت17:46---8 آذر 1391
پیش از اینها فکر میکردم خدا

خانه ای دارد میان ابر ها

مثل قصر پادشاه قصه ها

خشتی از الماس خشتی از طلا

پایه های برجش از عاج و بلور

بر سر تختی نشسته با غرور

ماه برق کوچکی از از تاج او

هر ستاره پولکی از تاج او

اطلس پیراهن او آسمان

نقش روی دامن او کهکشان


زهره
ساعت13:15---8 آذر 1391
کاش خودم را جایی جا بگذارم





و برگردم ببینم که




نـــیــــســــتــــم ...





کلبـــــــــه تنهــــــــــــــایی!!!
ساعت12:33---8 آذر 1391
گفتند دوست چند بخشه،گفتم کارش از بخش واستان وکشور گذشته،یک دنیاست

کلبـــــــــه تنهــــــــــــــایی!!!
ساعت12:31---8 آذر 1391
گفتند دوست چند بخشه،گفتم کارش از بخش واستان وکشور گذشته،یک دنیاست

ریحان
ساعت12:28---8 آذر 1391
سلام قشنگ بود من مث تو بی ذوق نیستم

پريسا
ساعت12:02---8 آذر 1391
چه غمگنانه است
وقتی در باران
به تو چتر تعارف می کنند......
واقعا غمگنانه است..... خياي زيبا بود...
ممنون كه خبرم كردي.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
8 / 9 / 1391برچسب:, 10 AM |- mehran -|


ϰ-†нêmê§