محرم
theme designer :

x-themes.blogfa.com



‏(‏‏(بعد از تو دیگه مرد نیستم اگه بخندم‏)‏‏)‏

سلام

بچه ها آدم کلا تو زندگیش خیلی اشتباه میکنه.اتفاقا همین ده دقیقه قبلم تو کلاس استادمون در مورد همین موضوع حرف میزد

منم اومدم توی سایت دانشگاه که همین رو بگم

من اشتباهات زیادی کردم مثلا آخریش این بود که یه حرفایی به یه سیّد زدم که نباید میزدم.البته امیدوارم ببخشه منو و حلالم کنه

این حرفا رو زدم که به اینجا برسم که بهتری فرصت برای توبه و جبران اشتباهات همین ماهه.

محرّم

انقد ناراحتم که اصلا حال نوشتن ندارم

دقت کردین اول محرم که میشه همه یه غم عجیبی تو دلشون میاد

اصلا انگار که بغض گلوی آدمو میگیره

من که اینجوریم.شما رو نمیدونم

تا حالا خودتونو گذاشتین جای کسایی که تو کربلا با امام بودن و رفیق نیمه راه شدن و فقط هفتاد و دو نفرشون کنار امام موندن؟؟؟؟

اگه شما بودید خدایی می رفتید یا می موندید؟؟؟

سواله خوبیه

منتظر جواباتون هستم

خدایی راست بگین

(ضمنا به دلیل شخصی بودن عقاید و جواب ها بعضی از نظرات تایید نمیشن)

 

محرم رو به همه ی شما تسلیت میگم



نظرات شما عزیزان:

م ی ن ا
ساعت12:31---23 آذر 1391
خوانندت مرتضی پاشاییه فهمیدم

mahsa
ساعت8:23---9 آذر 1391
دلگیر نشو از آدم ها!!!



نیش زدن طبعتشان است...



سال هاست که به هوای زیبای بارانی می گوییند:



خراب...


پريسا
ساعت20:07---7 آذر 1391
خوبيد؟ آپم بهم سر بزنيد..

نوشا
ساعت23:19---3 آذر 1391
سلام
خوبی؟؟؟
ببخشید دیر اومدم
واقعا" سوال سختیه!!!
نیدووووونــــــــــــــم!! تا تو شرایطش نباشی نمیشه 100% بگی!
شاد باشی و سلامت داداشی


م ی ن ا
ساعت0:08---3 آذر 1391
سلام جالبه موفق باشی

elham
ساعت17:20---2 آذر 1391
سلاام...آپم بیا و نظر بذار.....

یه عاشق
ساعت13:28---2 آذر 1391
میشه بگی متولدچه ماهی هستی؟
پاسخ:اولا شما؟؟؟؟؟ دوما تو پرفایل نوشته شده. سوما پر رو نشو.....


یه عاشق
ساعت13:27---2 آذر 1391
میشه بگی متولدچه ماهی هستی؟

دختر کویر
ساعت16:43---1 آذر 1391
من حسینم، فرزند علی و فاطمه(ع)پاره تن پیغمبر.



از ورای چهارده قرن با شما سخن می گویم، بی واسطه از زبان خودم بشنوید و اگر سر یاری و همراهی دارید بسم ا..

زمانه من دوران بدی بود کسی به حق عمل نمی کرد و از باطل پرهیز نداشت کارهای بد و زشت، «معروف» شده بود و معروف، «منکر» گشته بود ستمگران حاکم، عرصه را بر دینداران و پیروان قرآن تنگ ساخته بودند.

اگر مردم بیدار بودند، ، عاشورا و واسارت اهل بیت پیامبر پیش نمی آمد.

به هر حال از شما مردم خوب سپاسگزارم. شما که با عزاداری ها، گریه ها، عاشورای مرا زنده نگه داشته اید.از شما انتظار دارم جوهره انقلاب عاشورای مرا تباه نسازید، بر هدف مقدس من نیز که مورد هجوم است دل بسوزانید. خودتان را هم از اسارت در دام گناه و فساد و ابتذال نجات دهید و نگهبان غیرت دینی باشید و بدانید که یزیدیان بودند که مخالف حجاب و عفاف بودند .

منکرات را از زندگی هایتان ریشه کن کنید، با نامحرم ارتباط برقرار نکنید . این را بدانید که کارهایتان هر هفته بر من عرضه می شود، کاری کنید که فردای قیامت بتوانید به روی من نگاه کنید و من هم بتوانم در محشر از شما شفاعت کنم.

امروز هم عاشورا است کربلای امروز به وسعت همه دنیاست صدای مرا می شنوید؟!

من هنوز هم غریبانه و تنها، کنار فرات مظلومیت و در میان انبوه دشمنان ایستاده ام هنوز هم یاری می طلبم و یاور می جویم. هل من ناصر ینصرنی؟!


کلبـــــــــه تنهــــــــــــــایی!!!
ساعت16:38---1 آذر 1391
چه فرقی دارد
پُشت میله ها باشی
یا در خیابانهای شهر در حال قدم زدن
وقتی که آرزوهایت
در حبس باشند


ریحان
ساعت15:59---1 آذر 1391
سلام اپم به دوستتم بگو بیاد منتظرشم

زهره
ساعت13:00---1 آذر 1391
منتظران مهدی! به هوش باشید!




حسین (ع) را منتظرانش کشتند...


پريسا
ساعت12:16---1 آذر 1391
سلام ممنون دعوتم كردي. منم محرم رو بهت تسليت ميگم.....

حسین
ساعت12:06---1 آذر 1391
من اگر نقاش بودم،کربلا را می کشیدم

یک بیابان لاله سرخ،نینوا را می کشیدم

دشتی از گلهای پَرپَر،نقشی از حلقوم و خنجر

نقشی از عباس حیدر،اشکی از اطفال زینب

کربلا را می کشیدم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
1 / 9 / 1391برچسب:, 10 AM |- mehran -|


ϰ-†нêmê§